یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ ۰۸:۵۵ ۴۴ بازديد
توانايي مديريت زمان بيشتر قابل توجه افرادي هست كه در چند شركت تجاري كوچك مشغول به فعاليت هستند و مي خواهند از حد اكثر زمان ممكن استفاده كنند. ما در اين مقاله قصد برآن داريم كه 11 نكته از نكات مهم و عملي مديريت زمان را برايتان بيان كنيم تا با استفاده از اين نكات بتوانيد زمان خود را به بهترين وجه مديريت كنيد و حد اكثر استفاده را از زمان موجود ببريد.
1) بدانيد كه مديريت زمان يك دانش خودي است .
2) پيدا كنيد كه در كجا زمان هدر مي رود .
3) هدف هايي از مديريت زمان را براي خود ايجاد كنيد.
4) يك طرح مديريت زمان را الگو قرر دهيد.
5) از ابزار هاي جانبي مديريت زمان استفاده كنيد .
6) كارهاي خود را اولويت بندي كنيد.
7) محدوده زماني تعيين كنيد.